April 25, 2014

Chanel Rouge Coco Shine 92 Emotion Variation Collection LE

(polska wersja po prawej stronie)

If you've been following my blog for a while, you might already know that I am a big fan of Chanel lipsticks, especially their Rouge Coco Shine range. I've been eyeing Chanel new Variation collection for a while, it has finally arrived here last week so I rushed into the Sephora to just swatch some of the new lipsticks. I also swatched some new blushes..:)


My heart skipped a beat when I saw this RCS in 92 Emotion (limited edition) It is described as a pinkish plum. I love berry/mauve/plum lipsticks because they look great against my skintone. It delivers an opaque finish with just one layer and it's very pigmented. It applies very evenly. It is long lasting (about 4-5 hours) and it fades very evenly leaving a tint on my lips. It doesn't dry out my lips. I didn't use any lip liner and it didn't smudge either. I have been wearing it every day since I got it and it might be the prettiest lipstick I have ever seen. Have you already tried Chanel Rouge Coco Shine lipsticks? Which one is your favorite?


I couldn't find anything similar in my stash (yay!), the closest I found is Chanel RCS 80 Suspense - review here, but it is definitely warmer pink a lovely shimmer.

While I was admiring this gorgeous shade I noticed RCS 87 Rendez-vous from Supersition Collection (Fall 2013) review here and Rouge Coco 54 Le Baiser from Avant Premiere Collection - review here. They were both limited edition and they are repromoted!

They are back!


swatches


Jeżeli obserwujecie mój blog od jakiegoś czasu, mogłyście zauważyć, że jestem wielką fanką szminek Chanel, szczególnie przypadła mi go gustu seria Rouge Coco Shine. Przyglądałam się nowej kolekcji Variation od jakiegoś czasu, do Polski, a przynajmniej do 'mojej' Sephory przybyła w tym tygodniu, więc gdy tylko znalazłam trochę czasu, żeby zobaczyć na żywo nowe szminki (i trzy róże:)



Moje serce aż podskoczyło gdy tylko zobaczyłam RCS w kolorze 92 Emotion (edycja limotowana). Szminka ta jest opisana jako różowawa śliwka. Uwielbiam takie śliwkowe/malinowe kolory, ponieważ wyglądają bardzo dobrze przy mojej jasnej karnacji. To już kolejna kolekcja z nową formułą szminek RCS, które teraz oprócz połysku, nadają również intensywniejszego koloru. Tutaj mamy całe usta pokryte za jednym pociągnięciem, nie trzeba nakładać kilku warstw:-). Szminka ta na moich ustach utrzymuje się około 4-5 godzin, przy czym blaknie bardzo równomiernie, nie robiąc przy tym plam na ustach. Nie wysusza moich wrazliwych ust. Konturówka nie była potrzebna, ponieważ łatwo się ją nakłada i nie rozmazuje się przy mówieniu i jedzeniu. Noszę ją codziennie i muszę przyznać, że to chyba najpięknięjsza szminka, którą do tej pory widziałam. Próbowałyście już szminki Rouge Coco Shine? Która jest Twoją ulubioną?


W moim zbiorze nie mogłam znaleźć niczego podobnego (yay!), najbliższą odcieniem jest Chanel RCS 80 Suspense, recenzja tutaj, ale jest ona zdecydowania cieplejszym różem ze złotym połyskiem.


Przy podziwianiu mojej cudownej Emotion zauważyłam także RCS 87 Rendez-vous z kolekcji Supersition (jesień 2013) recenzja tutaj i Rouge Coco 54 Le Baiser z kolekcji Avant Premiere - recenzja tutaj. Obydwie były edycjami limitowanymi i zostały wznowione!

One wróciły!:-))


swatche


19 comments:

  1. Replies
    1. na początku mi się nie podobała, ale w końcu się na nią skusiłam i nie żałuję:)

      Delete
  2. Kupiłam Rendez-vous i jestem oczarowana. Ja także uwielbiam szminki Chanel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jedna z moich ulubionych szminek:) przepiękny odcień, pasuje chyba każdemu

      Delete
  3. Hey Daria, I have all four of these and I love them all! Emotion is a great, GREAT shade on you! I've seen it pull pretty red on some, but on you it's a beautiful berry.

    ReplyDelete
  4. I love the colour, it looks great on you.

    ReplyDelete
  5. Przepiękna! Chodzi ostatnio za mną jakiś ciut mocniejszy kolor, oczywiście Chanelkowy :) Mam póki co tylko delikatesika En Vogue :)

    ReplyDelete
  6. Nice colors! X

    http://www.nikkistyle.net

    ReplyDelete
  7. All of the colors are very pretty. I have never tried Chanel lipstick before.

    ReplyDelete
  8. amazing colors!
    www.mrsnoone.it
    kiss

    ReplyDelete
  9. Great outfit. Need to get me some new lipsticks :)
    Adela x

    Misspinkstyle.net

    ReplyDelete
  10. Oglądałam Emotion jak byłam w stolicy i już prawie ją kupiłam ale pomyślałam,że już za dużo wydałam a teraz żałuję,buuuu:(
    Mam odcien Monte Carlo z tej serii i Legende z Rouge Coco,którą kocham:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uu szkoda, ale to nie jest jakis niepowtarzalny odcień, myślę, że bez problemu znajdziesz coś podobnego z innej firmy. wydaje mi się, że nawet Revlon miał podobny kolor w swoich lip butter

      Delete
  11. koniecznie pochwal się co kupiłaś:)

    ReplyDelete

English, Deutsch and polski are welcome :-))