May 15, 2014

Benefit Sun Beam Golden Bronze Complexion Highlighter

(sama nie lubię długich dwujęzycznych postów na blogach dwujęzycznych (dziwnie to brzmi?), dlatego od jakiegoś czasu je rozdzielam, teraz wystarczy kliknąć polską flagę po prawej stronie a wszystkie posty wyświetlą się po polsku:-)

I am not a huge fan of gold, but this highlighter has caught my eye a while ago and even though I didn't need a new highlighter I decided to give it a go.


It's my first liquid highlighter, it comes with a nice brush (it reminds me of a nail polish brush). I swatched it in Sephora and it looked gold, but when I got home I was surprised because it looked very brown. I was scared it would look bad on me but somehow it melts into skin and leaves a really nice yet very subtle glow. I bet it looks even better on a darker skin but as you can see it works nice on a lighter skin as well. I use this brush to apply it to my skin and I blend it with my fingers. I thought that a liquid highlighter might fade away very quickly my skin is very oily) but surprisingly it stays on all day. Have you already tried Benefit liquid highlighters?


I compred it to my 2 favorite highlighters - Chanel Joues Contraste Powder Blush in 78 Delice review and Chanel Poudre Signee de Chanel Face Illuminating Powder review




Nie jestem wielką fanką złota, ale ten rozświetlacz wpadł mi w oko już jakiś czas temu w Sephorze i mimo tego, że nie potrzebowałam nowego rozświetlacza, to postanowiłam go kupić i przetestować.



To jest mój pierwszy rozświetlacz w płynie, w opakowaniu mamy pędzelek, który wygląda identycznie jak te, które są w lakierach do paznokci. W sztucznym świetle w Sephorze wyglądał złoto, w domu się trochę przestraszyłam, bo okazał się brązowy ze złotym połyskim, myslałam, że będzie się za bardzo odróżniał, jednak jakimś cudem stapia się ze skórą i nie wygląda dziwnie. Wydaje mi się, że będzie pięknie wyglądał na opalonej skórze. Wygląda bardzo delikatnie, na pewno mniej się świeci, niż np mój ulubiony rozświetlacz Signee de Chanel, więc jeżeli zależy Wam na delikatnym rozświetleniu to polecam rozświetlacze Benefitu. Nakładam go tym pędzelkiem, po czym rozcieram palcami, delikatnie wklepując. Policzki mam normalne w stronę tłustych, ale akurat to miejsce, gdzie nakłada się rozświetlacz jest już tłuste, więc bałam się, że mi spłynie, jednak dzielnie się trzyma cały dzień. Próbowałyście już rozświetlaczy w płynie z Benefitu?


Porównawałam go do moich 2 ulubionych rozświetlaczy - Chanel Joues Contraste Powder Blush in 78 Delice recenzja and Chanel Poudre Signee de Chanel Face Illuminating Powder recenzja


10 comments:

  1. I want this! I like the shade for I think its matches my skin tone. This will def be in purchase list.

    ReplyDelete
  2. Wow wunderschöner Glow- ich liiiiiiiiebe dieses Produkt;)
    Glg
    Isa
    http://label-love.blogspot.de/

    ReplyDelete
  3. I had never heard of this brand before but it look beautiful on you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. you definitely have to try out Benefit products, they are great and come in gorgeous packagings

      Delete
  4. Sounds great! I love the high beam.
    Adela x

    Misspinkstyle.net

    ReplyDelete

English, Deutsch and polski are welcome :-))