May 8, 2014

Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain in 005 Crush Beguin

(polska wersja po prawej stronie)

I have been wanting to try Clinique Chubby Sticks for a while but the shade I wanted was always sold out so I finally gave up and picked up this Revlon Just Bitten Kissable balm stain (fun fact, the shade I wanted was also sold out..). I got it almost half price (49% off at Rossmann) so I couldn't really complain.


Actually I thought it'd be more berry (according to its packaging) but it shows up pretty burgundy which isn't really my shade - it makes me look a little ghostly pale but it might look lovely with some tan. It applies really smoothly and evenly and it's very pigmented. Its lasting power is fantastic! It stays on for 4-5 hours with eating and drinking and it also fades very evenly leaving a pink stain. It doesn't dry out. It's a great drugstore product, I highly recommend it if you don'y want to splurge on a lip balm, although I don't like its minty chemical scent. Have you already tried it?


stain




Już od jakiegoś czasu chciałam przetestować słynne Chubby Sticks z Clinique, ale odcień, który mi się podobał, był zawsze wyprzedany, więc w końcu zrezygnowałam i kupiłam ten z Revlona (Just Bitten Kissable Balm Stain, oczywiście kolor, który chciałam też był wyprzedany;), udało mi się go dostać prawie za połowę ceny w rossmannowskiej promocji -49%, więc nie mam się do czego przyczepić:)


Myślałam, że ten kolor będzie bardziej wiśniowo/jagodowo/malinowy, jednak na ustach jest burgundowy co mi osobiście nie za bardzo pasuje, przy mojej bladości wyglądam troche upiornie, ale wydaje mi się, że będzie się lepiej prezentował, gdy się trochę opalę:) Mimo świetnej pigmentacji, która czasami może być utrapieniem w trakcie aplikacji, nakłada go sie bardzo dobrze, równo, bez zacieków. Bardzo długo utrzymuje się na ustach, od 4 do 5 godzin (z piciem i jedzeniem), schodzi z ust bardzo równo, zostawiając delikatny różowy stain (nie mam pojęcia jak to się nazywa po polsku). Nie wysusza ust. uważam, że to świetny produkt z drogeryjnej półki, polecam go wszystkim, którzy nie chcą dużo wydawać na balsam do ust (bo w końcu tak się nazywa;), jednak nie odpowiada mi jego chemiczny miętowy zapach. Próbowałyście już balm stain z Revlon?


stain


10 comments:

  1. I love their Just Bitten balms. Such a pretty color!


    xo - Sheila
    www.sheislovelyblog.com

    ReplyDelete
  2. I love these balms! I find them to be great for the price point and drug store find! I bought two on a BOGO a while back and I plan to re-purchase after I use up some more of my current lip products. =D
    xo,
    nancy

    ReplyDelete
    Replies
    1. I plan on purchasing more of these as well:)

      Delete
  3. Wow, I love the colour! so unique!

    http://ariannesboot.blogspot.com.es/
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's so pretty and cheap at the same time:)

      Delete
  4. Wow echt eine tolle Farbe und genauso schön anzusehen wie der Chubby Stick;)
    Glg
    Isa
    http://label-love.blogspot.de/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hast du schon den Lip Stain Stick von Revlon probiert?:)

      Delete
  5. This looks like such a pretty shade! I have one in a purple and I love it so much, really need to get some more :)
    Love Holly x

    www.pamperpreenperfect.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  6. I love the Kissables! Hopefully you find one in a shade that you like, they've replaced my Chubby Sticks for sure.

    ReplyDelete

English, Deutsch and polski are welcome :-))